البوم دختران ملوس
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید

 

09 08 06

 

 


نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت14:59---25 شهريور 1392
خدا میخوای ما رو تا یه ماه دپرس کنی؟؟
پاسخ:برگشتیم


عسل بلوم
ساعت19:57---18 شهريور 1392
عیبی نداره اگه خواستین می تونین صدام کنین:):):):):):)
پاسخ:باشه بلوم جوووووووووووووونم


عسل
ساعت19:04---17 شهريور 1392
واااااااااااااااااااااااای خدا دلم می خواد جیغ بزنم دستت درد نکنه خیلی مامانی هستن استلا جون و تکنا جون ازتون ممنونم مرررررررررررررررررررررسسسسسسسس سسسسسسیییییییییییییییی}; -
پاسخ:مممممممممممممنون عسل جون البته دلت خواست ما هم بلوم صدات کنیم هههه


گیلدا
ساعت13:01---17 شهريور 1392
خیلی خوب و زیبان اما نمیدونم چرا نظرات من چاپ نمیشن واقعا چرا عزیزم.
ملوسک:گلم همرو زدیم دلیلی نداره نظرت منتشر نشه


هستی
ساعت16:12---28 مرداد 1392
جیگره طلا قشنگ بود*به منم سری بزن *فدات
پاسخ:ممنون گلم .. ادرس ندادی


ستی
ساعت16:07---28 مرداد 1392
مرسی نانازم خیلی قشنگ بودن ادم دلش می خواست بخورتشون:)
پاسخ:مرررسی ...:))


sahel
ساعت22:34---24 مرداد 1392
خیلی قشنگ و ناز بود،دوباره سرمیزنم،امیدوارم تو هم به وبلاگم سر بزنی........بای
پاسخ:ممنون .. راستی آدرس ندادی


vooroojak
ساعت20:01---27 تير 1392
slm manam mikham ozv sitetoon besham har kari mikonam nemishe chikar konam
پاسخ:عزیزم برای مدتی راست کلیک و کپ غیر فعاله .. چند روز دیگه پستی با این موضوع قرار می دم


عری
ساعت14:32---14 خرداد 1392
خوب بود * قشنگ بود * ناز بود * زشت * بود * و البته *******عالییییییییییییییییییییییی
پاسخ:دوست خوبم هفته ی دیگه شاید آپ کنم... شاید فعلا آلبوم لیگ برتر اسپانیا رو نزارم عکس جالبی پیدا نکردم ولی عکس های باربی رو کامل سری دومشو می زارم
مرسی از نظرت


کوثر
ساعت11:34---4 خرداد 1392
سلام می خواستم بگم یعنی چی نوشتی راضی نیستم مگه کوه جابه جا میکردی که نوشتی راضی نیستم خوبه از اونجایی که عکسهارو گرفتی طرف راضی نباشه؟ معمولا آدما یه کاری میکنن که یه باقیات صالحاتی ازخودشون به جا بذارن ...من وظیفه دونستم بگم حالا اختیار باخودته حالا که اصلا نمیشه به این عمرا اعتماد کرد ولی وقتی که آدم نیست میگن خدا خودشوبا پدر و مادرشو بیامرزه که عکسهای قشنگی رو واسه دیدن و استفاده گذاشته گفتم شاید خواستی عمل کنی التماس دعاپاسخ:عزیزم ممنون از نظرت.. یه سری تصاویر هستن که من آزاد از وب های خارجی می گرم و شاید توی بعضی وب ها باشه .. بعضی تصاویر هم هستن که توی هیچ وبلاگ ایرانی نیست واقعا می گم .. برو جستجو کن و من علاوه بر زحمتی که برای جمع آوریشون کشیدم که به حساب نمیام مقدار زیادی از حجم اینترتم هم تموم کردم و البته از همه مهم تر اون ها رو آپلود کردم که زحمت آپلود کردن تک به تکشوم مثل فانتزی دخترونه ها خیییلی زیاد بود .. برای همین هم کسی که از این تصاویر از وبلاگ من رو در وبش می زاره با توجه به زحمت من باید منبع رو ذکر کنه .. فکر نمی کنم شما وبلاگ داشته باشی مگر نه ژحمت من رو می فهمیدی به اندازه جابه جا کردن کوه نیره نمی خواد ولی کمتر از اونم نمی خواد.. در ضمن من تصاویر جدید وبلاگ یعنی از سال نود به بعد رو از وبلاگ های ایرانی نگرفتم مگر نه مبعو می زاشتم بعد هم اگه از وبلاگی بگیرم که منبع بخواد قرار می دم و دادم .. ممنون از نظرت
مررسی از نظرت دوست عزم .. موفق باشی. التماس دعا


سارا
ساعت16:36---7 ارديبهشت 1392
سلام لینکتون کردم عضوهم شدم شماهم منولینک کنین بوسسسسسسسسسسسسسسس
پاسخ:چشم عزیزم ممنون


مائده
ساعت14:10---12 فروردين 1392
خوشم اومد خوب بود پاسخ:ممررسسیی

مائده
ساعت14:09---12 فروردين 1392
خوشم اومد خوب بود

ثتا شوری
ساعت22:09---26 اسفند 1391
خیلییییییییییییییییی زیباااااااااااااااااا هستنددددددددددد مممممنونننننننننننن

mahsa
ساعت9:01---19 اسفند 1391
عالی بود ...دلمون باز شد...مرسی
پاسخ:مرسی عزیییزم


titi
ساعت13:48---14 اسفند 1391
thank u honey.پاسخ:Ur welcome my dear .. :*

faezeh
ساعت22:40---8 اسفند 1391
ممنوع از سایت شما
پاسخ: خواهش می کنم عزیزم


زهرا
ساعت13:20---5 اسفند 1391
سلام عزیزم وبلاگت خیلییییییییییییییییییییییییییخ شمل بود لینکت کردم بای بای};-};-پاسخ:منم الان لینکت می کنم .. ممنون عزیزم
!پاسخ:آدرس ندادی؟


باران
ساعت21:38---4 اسفند 1391
عالییییییییییییییییییییییییییی یی بود؟پاسخ:???سوال یا جواب؟؟؟؟؟ مممممممرررررررسسسسسسییییی عزیزم

مریم
ساعت15:02---3 اسفند 1391
عالی بود. ممنون
پاسخ:خواهش


مریم
ساعت15:02---3 اسفند 1391
عالی بود. ممنون
پاسخ:خواهش عزیزم


zahra
ساعت21:23---27 بهمن 1391
عالی بود مرسی
پاسخ:ممنون


تینا
ساعت16:09---26 بهمن 1391
سلام عالیییییییییییییییییییییییییhttp ://murana.ru/_pics/625/bratz-01.jpg


پاسخ:سلام ... خواهش


sara
ساعت16:06---26 بهمن 1391
عالی ازانهاخوشم اومد.پاسخ:ممنونم سارا جون

sara
ساعت16:03---26 بهمن 1391
عالی بود
پاسخ:ممنون


بهاره
ساعت17:18---24 بهمن 1391
خیلی جالب بودن مرسیپاسخ:خواهش

پریناز
ساعت23:21---22 بهمن 1391
چرا جواب من راندادیپاسخ:گفتم که عزیزم.... الان برات جواب سوالاتو می فرستم

parisa
ساعت17:31---21 بهمن 1391
ناز و ملوس و قشنگ.وبت حرف نداه.
پاسخ:نظر لطف همه ی شماست


pardis
ساعت20:15---14 بهمن 1391
میخواستم تنوع شه واسه همین عکس یه مرد تعجب کرده گذاشتم

انگار مرده رو با چکش یه فس زدنش ههههههههههه

راستی عروسک جووووووونم یه شعر گفتم ببین قشنگه یانه

اهم اهم یه ذره گلوم رو صاف کنم*خب:

از تو رنج ها کشیده ام ، خونه دلها

خورده ام اما با تو بودن رو به بی تو بودن ترجیح میدم

هورااااااااااااااااااااااااا ا شاعر شدم

توجه توجه

استاد پردیس رادمنش تقدیم کرد*

با ضمانت :عروسک جون
پاسخ:به به منو بردی تو آهنگ های قدیم ..زمونی که می شستم پا آهنگ گوگوش واسم یه دم می خوند... ابی هم که بود.... آفرررررررررین


pardis
ساعت20:04---14 بهمن 1391
سلام بهترین دوستم خوفی

سلامتی احوالت چه طوره

ببخشیدا میخوام یه گله بکنم!

چرا پستی رو که من گذاشتم تو وب نمیاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی بازم باهات قهر نمیکنم چون بهترین دوسا که باهم قهر نمیکنن مگه نه عزیزززززززززززززززززززززززم

ولی جوابمو بده

بازم یه دنیا بوووووووووووووووس
پاسخ:الان میام ... آخه فعلا به کامپیوتر دسترسی ندارم و با گوشیم هستم...بله دوتا ی خوب هیچ وقت با هم قهر نمی کنن.


pardis
ساعت14:07---14 بهمن 1391
راستی عروسک جونمممممممممممممممم

تو ضد مسی هستی؟؟؟؟؟؟

پاسخ:نه..من اصلا فوتبالی نیستم


pardis
ساعت13:54---14 بهمن 1391
سلام گلمممممممممممممممم

چشات خوشمل میبینه*اون کادر خالیه یادم رفت مطلب خوش آمد گویی رو بنویسم اگه هم بخوام درستش کنم باید کل امکانات رو پاک کنم بعددرستش کنم و در مورد آوازک آره عزیزم کد لوکس بلاگ نداره ولی میتونی بری قالب ها پیچک اونجا داره اصلا کد وبلاگ ها فرقی نداره تو همه ی وبلاگ ها میخونه

بازم ممنون بهترین دوستم

تازه امروز هم میخوام قالبو عوض کنم بازم بیا ببین دوسجووووووووووووووووونم


پاسخ:حتما عزیزم


pardis
ساعت20:45---13 بهمن 1391
کلک الان پشت کامپیوتری؟؟؟

پس همین الان نظرتو بگو


پاسخ:الان میام


pardis
ساعت20:27---13 بهمن 1391
میسی دوست گل تو گلدونم

خیلی دوست دارم راستی نظرتو راجب به قالب وب و امکاناتش میگی که اگه خوب بود چشات خوشمل میبینند و اگه بد بود عوضش کنم لطفا راستشو بگی ها

بازم خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییی

دوست دارم

عزیززززززززززززززززززززززززز زززززززززم
پاسخ:حتتتتتتتتما


pardis
ساعت15:39---13 بهمن 1391
عزیزم این عکسهای ملوستو تو وبم گذاشتم البته با ذکر منبع اگه مطمئن نیستی میتونی بری خودت ببینی

دوست جون جونیم
پاسخ:عزیزم چه بی منبع چه با منبع فرقی نداره دوست عزی عزیزترم


pardis
ساعت14:37---13 بهمن 1391
واااااااااااای چه قدر دخترونه و خوشمل بود

عاشقش شدم مثل تو که عاشقت شدم عروسک جون دوست صمیمی صمیمی

من

خیلی خیلی دوست دارم

I LOVE YOU SOOOOOOOOOOO MUCH

پاسخ:I lOve YoU ToO


پریناز
ساعت21:31---10 بهمن 1391
};-};-};-};-};-};- };-};-};-};-};-};-};-};-};-};- :- )):- ))خیلی قشنگ بوددددددددددددددددددددددددددد

فرحناز
ساعت16:27---10 بهمن 1391
خلیی زییییییییییییییییبا بودپاسخ:فرحناز دوست عزیزم از بازدیده و نظرات بسیار ممنون و نظرات تو و بقییه دوستان باعث خوشحالی من می شه حتی اگر انتقاد داشته باشه

محمد
ساعت13:27---13 دی 1391
پاسخ:ممنون از نظرت ...اگر خوشت نیومد از بقییه تصاویر بازدید کنید چون با توجه به سلیقه ی متفاوت دوستان ما تصاویر مختلفی رو تهیه می کنی .. بازم بیا
چقدر الکی بود


سارا
ساعت21:21---2 دی 1391
خیلی دوست داشتم};-

موفق باشیدپاسخ:منم دوست جدیدم که تو هستی رو دوست دارم....**تو هم همیشه موفق باشی


بهار
ساعت21:17---2 دی 1391
خیلییییییییییییییییییییییییییی ییی

عالی بود پاسخ: ممنون


نازی
ساعت13:38---28 آذر 1391
قشنگ ترین سایتی بود که تاحالا دیدم عکس هاتون واقعا عالین مخصوصا البوم ملوسپاسخ:ممممرررسسسییی

نازی
ساعت13:34---28 آذر 1391
عالی بود جیگر طلا حال کردم
پاسخ:مرسی نازی جونم


بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
ساعت18:45---11 آذر 1391
};خیلی بامزه اند
پاسخ:ممنون


کلیر
ساعت10:39---9 آذر 1391
سلام عزیزم وبت عالیه.

خواستی به وب منم سر بزن.
پاسخ : ممنون ولی لطفا نظر تبلیغاتی نزارید#


گلي20ساله
ساعت18:59---5 آذر 1391
سلام مرسي از عكسايي ك گذاشتي خيلي نازن};-
پاسخ:خواهش می کنم هدف ما لذت بردن شما دوستان است.


مهشید
ساعت18:21---28 آبان 1391
عالی بود بینهایت عالی بود
پاسخ:از نظرت ممنونم ...خیلی خوشحالم کردی


تینا
ساعت15:09---28 آبان 1391
سلام.بعد از مدتها اپم.

منتظرمپاسخ:دارم میام تینا جون


ندا
ساعت21:06---25 آبان 1391
خیییییلی خوشکله!!!!
پاسخ: مممممرسی .. نظرای خوب شما ما رو به ادامه ی کار تشویق می کنه


اتنا نه ساله
ساعت12:52---24 آبان 1391
واعوووووووووووووووووووووووه چه زیبا
پاسخ:نظرت خیلی خوشحالم کرد از بازدیدت خییییلی خوشحالم ..بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 17:24 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 1281
بازدید کل : 842855
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com